Going Global
S1, E5: Jojo travels to New York to learn from urban farming pioneer Karen Washington; Benedikt searches for new, sustainable concepts in England and meets Isabella Tree and Charlie Burrell; José and Lea say goodbye and risk a new start in Chile.