Mountain Queens
S1, E5: The Ethiopian Mountain world is ruled by two very different queens, but both mothers raise daughters. A gelada monkey rules a tight-knit sisterhood, but with her only daughter on the cusp of adulthood, she must make great sacrifices for her future. On the plateau above, an Ethiopian wolf also has a daughter, but this mother must be ruthless to protect her legacy.