Oh Captain, My Captain
S1, E4: Prime Minister Thorbjörn is visited by the Soviet Ambassador Aleksandra Kosygina; it turns out that their plan to install a radio mast on the submarine has been dashed by the Commander-in-Chief, who happens to have come up with the same plan.