Our Evil Will Bloom, Someday.
S1, E3: Hibiki figures out Fighter D's real identity through his conversation with Yumeko; Fighter D agrees to infiltrate the Red Garrison to steal the Divine Artifact with Yumeko and finds himself in a tough spot.