Reinventing the Bow JoJo 2.0
S1, E2: The competition is underway with the first celebrity reveal, Jojo Siwa; Jojo reimagines what it means to evolve as an artist; the 10 designers try to create a piece that's bright, bold and screams Jojo 2.0.