Stonehenge Your Bets
S1, E6: At Stonehenge, Sheldgoose accesses a mystic portal to enter a kingdom of war-mongering goblins; the Caballeros arrive to battle them and they find themselves without the aid of Xandra, who gets sucked back into her own prison in the Atlas.