Tiny Jungle Queens
S1, E3: Under the rainforest canopy of Central America is a secret world ruled by insects. Two tiny queens will give everything to build their empires. The ant queen will sacrifice her own body for the future of her growing colony while the beautiful orchid bee will stop at nothing for success; betraying those closest to her.