Armandinho Muito Mais que o Azul de Zanzibar
The film tells the musical story of Armandinho Macedo, guitarist, singer and composer from Bahia, who changed the history of MPB with his guitar from Bahia and mandolin. Becoming one of the greatest Guitarist in the world.