Lost Cities with Albert Lin: Megacity of the Maya Warrior King
National Geographic Explorer Albert Lin travels to the jungles of Central America to solve an ancient mystery: who defeated the most powerful Maya city to have ever existed? With the help of new technology he tracks down the mighty warrior conqueror and reveals his capital - that may be the largest Maya city ever discovered!