The Hunt for Gold
Just before the World Championships in Tryon, IJsbrand Chardon wins the CHIO in Aachen. Everything is prepared for America. The laurelled whip has top horses with the right disposition. It’s all or nothing during a World Cup that is plagued by the threat of a hurricane, a chaotic organization and hellish temperatures. It’s all or nothing during the World Championships in Tryon, USA. Despite the threat of a hurricane, a chaotic organization and hellish temperatures, world-class whip IJsbrand Chardon goes for the gold with his horses.