Big Hero 6 The Series
The adventure continues for 14-year-old tech genius Hiro and his compassionate, cutting-edge robot Baymax. Along with their friends Wasabi, Honey Lemon, Go Go and Fred, they form the legendary superhero team Big Hero 6, protecting their city from a colorful array of scientifically-enhanced villains intent on creating chaos and mayhem!
Go Go and Fred dive deep into comic book mythology to try to find a way to defeat High Voltage, a mother-daughter duo who use electricity and the art of dance in their crimes.
A purse thief gets more than he bargained for when he steals Honey Lemon's chem-lab purse, and it turns him into a monster.
When Aunt Cass stumbles into an underground cooking competition, she thrives and becomes addicted to the excitement.
Hiro, Fred and Baymax follow GoGo into the mysterious Muirahara Woods where they get lost, and everything electronic strangely fails -- including Baymax.