Bunk'd Can You Hear Me Now?
S1, E6: Zuri keeps her cell phone longer than the allotted time; Hazel and Lou conduct a search and Emma is stuck between lying to her new friend or betraying her sister; Tiffany and Ravi make a cell phone tower that's hidden in the totem pole.