S1, E6: When Palermo rises against the Kingdom of Naples' central power, Vincenzo must protect his family; thanks to Giulia's intervention, he begrudgingly accepts a proposal by rebel leader Giuseppe La Masa; the rebels flee to avoid arrest and execution.