Falling From the Sky
S1, E4: Cassandra, Alfonso's niece, rejects the plan to enact the UFO crash, especially if it is led by a Montoro; Dalí remembers that his grandfather claimed his father did not die but was abducted by UFOs. Maclovio decides to revive Penachito.