I Came, I Sowed, I Conked It / I Get a Cake Out of You
S1, E5: I Came, I Sowed, I Conked It - When Tigger pounces Piglet in Rabbit's garden, Rabbit's row-marking signs are left in disarray. Hilarity ensues when, confused over the meaning and power of signs, the hapless pair decide to 'paint the vegetables to match the signs' rather than upset Rabbit. I Get A Cake Out of You - In observance of page one hundred (in 'The Book Of Pooh') Pooh, Piglet, Tigger and Rabbit decide to bake a cake to celebrate the occasion. When each of them walks away from Owl's house with only partial instructions, they must reconstruct the recipe from the bits and pieces that each of them have taken away. But what page will it be when they're finished?