Oprah Winfrey: Beyond a Wild Dream
S1, E1: Born with a thick head of hair and a "desire to inspire," Oprah always understood the impact of Black hair; modeling a life of purpose, she's a North Star; unpacking the big business of hair, respectability politics and the vibe of a fresh press.