Pigletry / Dinosnores
S1, E4: Pigletry - One blustery day in the Hundred Acre Wood, Piglet decides to recite a poem for his friends. After suffering through everyone trying to improve upon his work, the shy and frustrated Piglet finally takes a stand, and lets them know 'What Piglet's are.' Dinosnores - Eeyore feels left out when each of his friends has an exciting story to tell and he doesn't. On his way home, however, he discovers something in the middle of the Hundred Acre Wood that causes a bit more excitement than he had in mind .