Team Tina vs the Prosecution
S1, E3: After 30 years in prison, Christina Boyer finds hope in an eclectic group of amateur sleuths called "Team Tina;" as the group tries to uncover new evidence to prove her innocence, they are met with firm opposition from the people who put her away.