The Revolt of the Underdogs
S1, E2: Park Byungho, the heart of the team, transfers to KT Wiz through the FA market. Key catcher, Park Dongwon, is also traded to Kia. Morale dips to an all-time low, and Kiwoom is expected to be at the bottom of rankings. However, they begin to dream of their revolt in the league.