The Souls & Science of Black Folk
S1, E4: Young Wash, Titch, and Theo head to Virginia to confront truths about Titch's father; in Halifax, Tanna's plan to sabotage her engagement backfires; Wash's daring dive to impress Goff brings both danger and a chance for something greater.