UFOs in Ogarrio?
S1, E6: Ogarrio del Cobre has been transformed into Ogarrio of the Aliens; the Pleiadians stopped fundraising after their followers saw the UFO crash in Ogarrio; Chuchín confirms to Dalí that the Pleiadians are on their way.