Although they made their way through high school successfully, an investigation at a local college brings big changes for undercover officers Jenko and Schmidt. When Jenko meets a kindred spirit on the football team and Schmidt infiltrates the bohemian art-major scene, both men begin to question their partnership. Not only do they have to crack the case, but now the two overgrown adolescents must learn how to behave like adults.