Secret in Their Eyes
Rising FBI investigators Ray (Chiwetel Ejiofor) and Jess (Julia Roberts), along with Claire (Nicole Kidman), their district-attorney supervisor, are suddenly torn apart following the brutal murder of Jess' teenage daughter. Thirteen years later, after obsessively searching for the elusive killer, Ray uncovers a new lead that he is certain can permanently resolve the case and bring long-desired closure to the team. But no one is prepared for the shocking and unspeakable secret that follows.