Si yo fuera tú
The film tells the story of Claudia and Antonio, who have been married for 15 years, but their relationship has become routine. After a nighttime argument, the unusual alignment of planets Venus, Earth and Mars causes a magical transformation: it turns out that Antonio's soul is trapped in Claudia's body and vice versa.