The Best Christmas Pageant Ever
When the six “worst kids in the history of the world” take over the town’s annual Christmas pageant, no one is prepared for the havoc they wreak, nor the surprises they bring as the community learns the true meaning of Christmas. Based on the book by Barbara Robinson.