The Darjeeling Limited
Estranged brothers Francis (Owen Wilson), Peter (Adrien Brody) and Jack (Jason Schwartzman) reunite for a train trip across India. The siblings have not spoken in over a year, ever since their father passed away. Francis is recovering from a motorcycle accident, Peter cannot cope with his wife's pregnancy, and Jack cannot get over his ex-lover. The brothers fall into old patterns of behavior as Francis reveals the real reason for the reunion: to visit their mother in a Himalayan convent.