Mickey's Christmas Tales
Starstruck
Goofy and friends realize that they forgot to put the star on the town square tree! The gang make it their mission to help by getting the star on the tree any way they can!
How to Build a Snowman
In the great tradition of Goofy's “How To” videos, Goofy sets out to teach how to build a snowman to hilarious and disastrous results.
Jingle & Jolly accidentally break Santa's sleigh. When Mrs. Claus gives Santa a new sleigh, Jingle, Jolly, and Santa take it for a test spin.