Pick of the Litter
"Pick of the Litter" documents the ups and downs of a group of six dogs on their fascinating and surprisingly suspenseful quest to become guides for Guide Dogs for the Blind, one of the top canine careers. The series showcases those who love and train the pooches, and the people who are eventually paired with the dogs.