Star Wars: Tales of the Empire
After losing everything, young Morgan Elsbeth navigates the expanding Imperial world toward a path of vengeance; former Jedi Barriss Offee does what she must to survive a rapidly changing galaxy; the choices they make will define their destinies.
Offered the chance to stand trial for her crimes, Morgan instead seeks her destiny.