City Confidential Murder on Mirror Lake
S8, E7: The quiet Sarasota neighborhood of Mirror Lake wakes up to a nightmare when a neighbor is found strangled to death; detectives believe it's the result of a long-held grudge against the silver tongued car salesman, but they turn out to be dead wrong.