Look but Don't Touch The Three Graces - Lucas Cranach the Elder
S1, E6: In 2010, the Louvre Museum launched an appeal for donations to raise 1 million euros to buy a work by Cranach, which had previously been locked away in a private collection. The poor thing... Fortunately, many people responded to the appeal, so everything went well for her. Lucky her!