FIAS
The FIAS festival, organised by the Communidad de Madrid / Community of Madrid, invites you to take a trip back in time with Baroque music performed at various venues across the Spanish capital. A unique annual program offers the opportunity to enjoy high-profile artists as well as new names, works and other performances.