Hilfe! Hochzeit! – Die schlimmste Woche meines Lebens
Hilfe! Hochzeit! – Die schlimmste Woche meines Lebens is a German comedy television series directed by Isabel Kleefeld. It is based on the BBC series The Worst Week of My Life and was first broadcast on 13 April 2007 by the television channel Sat.1. The programme stars celebrated comedy actor Christoph Maria Herbst as Joachim Witte and was produced by Brainpool.