1433 - The Great Voyages of Admiral Zheng He
S1, E1: Exploring the idea of modernity; defining the turning point; why Chinese admiral Zheng He's voyages promoting the power of China did not continue as part of a larger campaign of discovery; the consequences of Zheng He reaching the Americas.