S3, E24: When the Walker family reaches out to Tommy, they're devastated to find that he may be unwilling to accept their help. Robert and Kitty reach a crossroads in their marriage that they may not be able to successfully navigate, and Justin makes plans for the future, with or without Rebecca, as Saul makes a shocking admission about Ryan Lafferty's mother.