A Brady-American Christmas
S1 E6: Stahr encourages Kathleen to join Lang's secluded rehearsal; Brady hopes for a miracle to help boost ticket sales; Kathleen must pay a price for stardom; Rose helps Kitty prepare for a risky surgery; tragedy brings Celia and Max closer together.