A Flea In Her Dome / Donut Of Shame / The Krusty Plate
S5 E10: SpongeBob and Patrick try to help Sandy rid her Tree Dome of fleas; when Patrick accidentally takes SpongeBob's doughnut, he is racked with guilt over his crime; SpongeBob battles a persistent speck of food that is on a plate.