A Friend in Need
S1, E2: When in need, animals sometimes turn to other species for companionship. See how a U.S. turkey who escaped dinner pairs up with a rescue dog, tiny U.K. songbirds raise a cuckoo chick, and a lonely meerkat in Namibia becomes part of a mongoose family.