A Ghost Along the Mississippi
S3, E10: Klaus declares war on Aurora and Tristan; Vincent finds himself forced to use his magic against his will; Tristan uses Hayley and Jackson as pawns; Klaus, Elijah and Freya put a risky plan into motion, resulting in a showdown with the Strix.