A Monkey's Tale
S1 E3: Among the temple ruins of Polonnaruwa, Sri Lanka, live the Temple Troop of Toque macaque monkeys. Nine-week-old Gremlin, a tiny monkey with a distinctive white tip to her tail, has been born into the bottom of the troops' strict hierarchy.