The Negotiator A Nice Man Is a Dead Man
S1, E3: A young man breaks into the mansion of a well-known TV presenter and holds him hostage inside the cellar. Chacur pressures Siqueria to find access to the inside of the cellar for a possible tactical operation, but things go awry.