Katana Maidens Toji No Miko A Night of Mountain Hunting
S1, E5: Ellen and Kaoru once again catch up with Kanami and Hiyori, only this time they say they wish to test them. Upon passing the test, Ellen and Kaoru reveal themselves to be members of a secret organization that is resisting Origami Yukari.