The Goldbergs A Night to Remember
S4, E19: The Goldberg kids have big plans on prom night, all of which go awry. The night includes Barry's big romantic gestures for Lainey; Erica's attempt to go to prom with Geoff; and Adam being asked out by a nerdy but cute junior.