A Sash and a Rash/Fish Out of Water
S10 E5: Chloe thinks she has a rash caused by stress and wishes to be a slacker, but Dimmsdale falls apart without her; Dad wants to catch a fish to win a trophy, but Chloe wishes all the fish could fight back.