Ain't No Saint in St. Martin
S1, E5: EJ takes his friends on a lavish trip to St Martin; Maya tries to repair her relationship with Trash, but Sanaz gets in the way; Elisa enjoys her new boy-toy, Jarrod; Drew realises cutting back on drinking is easier said than done.