Alonzo Bodden: Heavy Lightweight
S1 E1: In this day and age if it were all heavy it wouldn’t be a comedy special, it would be a depression special, and Alonzo Bodden is very aware of this. That’s why he goes back and forth, from Heavy to Lightweight, because he knows we need a break from news in comedy. He likes to mix it up and he hopes you will join him for a laugh and a think or two.