Always Home
S1, E1: Chen Huan Er moves to a big city with her parents and befriends Jing Xi Chi and Song Cong in high school. From college to graduation, they experience everyday moments like studying and sports, as well as deeper struggles: secret love, family changes, and the pain of loss. Together, they support each other through youth's challenges, growing into adulthood.