Anne Marie's Pride
S2 E19: Mr T and the Foo Fighters join forces, Stretch Armstrong is determined to recover his elasticity, the origins of Alvin and the Chipmunks are revealed, and M Night Shyamalan reviews movies with Roger Ebert.