Bachelor Party Foul
S1, E2: Sparks fly at a strip club when TW's tow interrupts a bachelor party; Jeremy and Elmer join forces to tow an untouchable car, which leads to a stand-off with the angry owners; a car owner gives Pineapple a kinky proposition.