Bachelorette Brawl
S1, E7: The ladies of Vegas give the tow truck drivers a run for their money when Pineapple fends off a bevy of bachelorettes in a bus, and Kyle encounters a showgirl; Shawn faces off with Goliath and scores are settled between the tow companies.